KUL UPDATE

Trots en bränd snok och otrevliga insekter i sängen så vore det fel att klaga. Eller ja, lite får man klaga! I förrgår var jag ut med några kompisar men bestämde mig för att gå hem tidigare. När jag kom hem gick jag direkt till sängen utan att tända lampan (ca 01.30). Dock hann jag inte ligga i sängen mer än ca 5 minuter innan jag känner att det börjar krypa på mig. Vaknar, tänder lampan och studsar upp ur sängen. Det visade sig vara småkrypsparty i min säng. Så från ca 01.30-07.00 gick jag runt ute och försökte fördriva tiden på bästa sätt..

Imorgon kommer det bilder.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej igen, gubben! Skrev en kommentar efter första bloggen men vet inte kom den kom fram. Det där med krypen låter inget vidare - och dessutom en snok (hihi), huva! Har skrivit ett par mail och skriver lite till ikväll innan jag går och lägger mig. Längtar enormt efter dig!

Kram Pappa

2011-09-04 @ 21:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0