SAMMANFATTNING SO FAR

Ön som jag är på just nu, kommer inte ta lång tid att upptäcka.
General Luna, området där jag bor är väldigt mycket mindre än Malung, för alla er som vet hur "stort" Malung är (där jag kommer ifrån i Sverige).
Det är precis som att man har kommit till en ö som inte är upptäckt än. Finns några få ställen att äta på och ca. 1 "riktig" supermarket som inte ens säljer Coca Cola. Jag menar, man trodde ju att Cola såldes överallt, oavsett ställe. Men ack så fel jag hade!
Att komma från först Indonesien och Singapore till detta ställe är som att komma till en ny planet.
Alla locals känner alla och några turister finns inte. Vita människor finns, men alla kommer hit för att surfa. Så det är bra!
Ok, nu fick jag det att låta som att det vore helvetet på jorden. Eller näst intill. Så är det INTE!
Jag får surfa när och hur mycket jag vill. Gitarren jag köpte innan jag kom hit kommer att bli använd någon timme varje dag! Att bara ha möjlighet att gå och lägga sig på beachen med en bok utan massa försäljare och turister runtom kommer bli så underbart.
Här får jag tid för mig själv vilket ska bli underbart. Tid att göra det jag vill. Även om det garanterat kommer komma dagar då man bara vill till civilisationen, ha massa människor omkring sig och fläska i sig en hamburgare på McDonalds.
Jag bor på stranden, äger en gitarr, surfar fantastiska vågor och äter.
Livet är bra!
Det är väl i princip det mitt liv kommer innefatta de kommande månaderna! Låter väl ändå helt OK?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bok? såg jag verkligen rätt?

2011-09-28 @ 15:29:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0