I'M ALIVE

Jag håller på att blu uppäten av myggor, så det här inlägget blir kortare än planerat. OK, mest för att visa mina kära päron att jag lever och har det bra!
Klockan har nu passerat 18.00 och min plan för resten av kvällen är att fortsätta gitarrspelandet och kolla över lite olika turer runt om i Filippinerna. Det blir möjligtvis den sista veckan.
Precis krubbat. Chicken curry och ris fick bli kvällens magfyllning. Väntar nu på en kopp kaffe och sen blir det raka vägen till rummet och sängen. Klockan är ställd på 06.00 och en tidig surfsession väntar..
Hoppas livet hemma i Sverige tickar på bra och att ni inte längtar efter mig allt för mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0